CONFRONTER REGULAMIN

I
Cel Regulaminu

  1. Regulamin określa rodzaje, zakres oraz warunki świadczenia Usług drogą elektroniczną przez Spółkę CONFRONTER Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Dunikowskiego 10, 44-100 Gliwice, posiadająca NIP 7010489213 oraz REGON 36172443900000, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000562090, za pośrednictwem strony internetowej, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie takich usług, a także tryb postępowania reklamacyjnego.
  2. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie, w szczególności do składania oświadczeń woli w postaci elektronicznej, stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego oraz innych ustaw w szczególności mowa tu o przepisach ustawy o świadczenie usług drogą elektroniczną.

II
Postanowienia Ogólne

  1. Spółka ustala regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną.
  2. Regulamin został wydany na podstawie art. 8 ust. 1 pkt. 1 Ustawy.
  3. Regulamin jest udostępniony Użytkownikom nieodpłatnie za pośrednictwem strony internetowej www.confronter.pl w formie, która umożliwia jego pobranie, utrwalenie i wydrukowanie. Użytkownik jest zobowiązany do zapoznania się z treścią Regulaminu przed rozpoczęciem korzystania z Usług.
  4. Rozpoczęcie korzystania z Usług objętych Regulaminem jest równoznaczne z zapoznaniem się z treścią, zrozumieniem i pełną akceptacją warunków Regulaminu.
  5. Każdy Użytkownik zobowiązany jest do przestrzegania postanowień Regulaminu od chwili zawarcia umowy.

III
Definicje

  1. Pojęcia użyte w niniejszym Regulaminie mają znaczenie nadane im w przepisach prawa w tym w szczególności Ustawie o ochronie danych osobowych t.j. z dnia 13 czerwca 2016 r. (Dz. U. z 2016 r. poz. 922), Ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną t.j. z dnia 27 czerwca 2016 r. (Dz. U. z 2016 r. poz. 1030), Ustawie Prawo telekomunikacyjne t.j. z dnia 23 sierpnia 2016 r. (Dz. U. z 2016 r. poz. 1489).

IV
Zakres Usług

  1. Spółka świadczy drogą elektroniczną następujące Usługi:
    Założenie Profilu Klienta z jednoczesnym złożeniem pierwszego Wniosku o Pożyczkę, złożenie kolejnych Wniosków o Pożyczkę do kontrahentów Spółki, wprowadzenie oraz aktualizacja danych osobowych do Zbioru Danych Osobowych „Klienci”.

V
Elementy bezpieczeństwa wdrożone przez Spółkę

  1. Zalogowanie na Profilu Klienta wymaga pozytywnej weryfikacji tożsamości Użytkownika na podstawie wprowadzonego Loginu i Hasła ustalonego indywidualnie dla każdego z pracowników.
  2. Hasło dostępu do danego oprogramowania służącego do przetwarzania danych składa się z co najmniej 8 znaków i zawiera małe i wielkie litery oraz cyfry lub znaki specjalne.
  3. Wdrożono Instrukcję Zarządzania Systemami Informatycznymi.
  4. Wdrożono Politykę Bezpieczeństwa Informacji w Spółce.
  5. Powołano Administratora Bezpieczeństwa Informacji.

VI
Warunki zawierania i rozwiązywania Umowy

  1. Rozpoczęcie korzystania z Usług objętych Regulaminem lub wyrażenie zgody na uruchamianie Usługi przy użyciu strony internetowej www.confronter.pl jest równoznaczne z zaakceptowaniem tych postanowień Umowy i Regulaminu, które dotyczą świadczenia Usług drogą elektroniczną.
  2. Umowa zostaje rozwiązana lub wygasa w przypadkach w niej określonych.

VII
Przetwarzanie danych osobowych

  1. Spółka przetwarza dane osobowe zgodnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z ustawami wskazanymi powyżej w pkt. III ppkt. 1.
  2. Dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji Usług udostępnianych przez Serwis, a Spółka jest administratorem tych danych.
  3. Dane osobowe podawane są przez Użytkownika w pełni dobrowolnie
  4. Wszystkie czynności wykonane po zalogowaniu w Serwisie uważa się za dokonane przez Użytkownika.
  5. Spółka oświadcza, że z uwagi na publiczny charakter sieci Internet korzystanie z Usług może wiązać się z ryzykiem, które Użytkownik akceptuje godząc się na korzystanie z publicznych kanałów teleinformatycznych.

VIII
Reklamacje

  1. Użytkownik ma prawo składać reklamacje w sprawach dotyczących Usług lub Umowy w dowolnej formie, tak by ADO mógł się z nimi zapoznać i je rozpatrzyć. Odpowiedź ADO nastąpi w tej samej formie.
  2. Reklamacja zawierać winna oznaczenie Spółki (za KRS) oraz oznaczenie Użytkownika (za danymi wskazanymi przezeń w formularzu) a także opis problemu stanowiącego podstawę reklamacji oraz żądania wymagane przez Użytkownika od ADO.
  3. W sytuacjach, gdy reklamacje nie zawierają stosownych elementów Spółka zastrzega sobie prawo kontaktu z Użytkownikiem w celu doprecyzowania jego zastrzeżeń i żądań.
  4. Spółka rozpatrzy reklamację w 30 dni od ich otrzymania.
  5. O rezultacie rozpatrzenia reklamacji Spółka poinformuje Użytkownika składającego reklamacje, pisemnie lub na wniosek Użytkownika za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail podany w zgłoszeniu reklamacji.

IX
Postanowienia końcowe

  1. Spółka nie ponosi odpowiedzialności za błędy w transmisji danych, w szczególności spowodowane awarią systemów teleinformatycznych, systemów telekomunikacyjnych, systemów zasilania oraz z powodu opóźnień w działaniu zewnętrznego operatora zapewniającego transmisje danych.
  2. Spółka nie ponosi odpowiedzialności za brak dostępu do Serwisu z przyczyn niezależnych od Spółki.
  3. Spółka zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian Regulaminu w dowolnym terminie.
  4. O zmianie Regulaminu Spółka powiadamia zarejestrowanych Klientów na adres e-mail lub poprzez wysłanie wiadomości SMS z odpowiednią informacją. Zmieniony Regulaminu będzie również zamieszczany na stronie internetowej Spółki.

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA!

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z NAJCIEKAWSZYMI OFERTAMI ZE ŚWIATA FINANSÓW!

Wyrażam zgodę na newsletter